Pazar, 28 Haziran 2026

Etiket Arşivleri: 3 Aralık

Niye Emekli Olmalı?

3 Aralık, 1992’den beri Engelliler Günü olarak kabul ediliyor. Sistemin ve toplumun ayrımcı bakış açısı ve erişilebilirlik koşullarını yerine getirmemesi nedeniyle yeti farklılıkları engele dönüşüyor. BM’nin yılın bir gününü engelliler günü ilan etmesi ya da içi boş farkındalık mesajları hiçbir sorunu çözmüyor. Önemli olan, herkesin eşit ve erişilebilir koşullarda yaşayabileceği bir dünyayı yaratmak. Bugün özgülünde Nurşen Korkmaz'ın yazısını paylaşıyoruz.

Devamını Oku »