Bağımsız Maden-İş ve Divriği Çiftay Maden İşçileri Meclisi yaptıkları ortak açıklamada; 3 gün devam eden direnişin kısmi kazanımla sonuçlandığını, en büyük kazanımınsa işçilerin birliğinin sağlamlaşması durumunda daha önemli sonuçlar üretebileceğinin bütün Divriği işçisinin bilincine kazınması olduğunu vurguladılar
Devamını Oku »Etiket Arşivleri: Erdeman
Divriği’de patron grev kırıcılar ve kıyımla tehdit etti, işçiler direniş dedi
Divriği’de OYAK-ERDEMİR’in taşeronu ERMADEN ve onun da alt taşeronu ÇİFTAY Madencilik’te, 400’ü yeraltı, 200’ü de yer üstünde çalışan 600 demir madeni işçisinin ücretler ve sosyal haklar için dün başlattıkları direniş bugün de devam ederken, patron iradesini kıramadığı işçileri grev kırıcılar ve işçi kıyımıyla tehdit etti.
Devamını Oku »Divriği’de madenci direnişi 2. gününde
‘97’de özelleştirilerek OYAK'a satılan ve alt taşeron Ermaden AŞ ile onun da alt taşeronu Çiftay AŞ tarafından işletilen Divriği demir madeni işletmesinde ücret ve sosyal hakları için dün iş bırakan işçilerin direnişi 2. gününde. Bağımsız Maden-İş temsilcileri de bugün işçilerle birlikte.
Devamını Oku »
Alınteri Gazetesi 21. Yüzyıla Sosyalizmi Yazacağız!