Çarşamba, 24 Haziran 2026

Örgütlü Mücadele Çağrılı Afiş ve Pankartlarımız OSTİM’de



İşçi ve emekçilere dayatılan sefalete, geleceksizlik ve örgütsüzlüğe karşı örgütlü mücadeleye çağıran afiş ve pankartlarımızla OSTİM’in pek çok noktasından işçi ve emekçilere seslendik


Ankara’nın önemli sanayi bölgesi OSTİM’de dayatılan sefalet ve geleceksizliğe karşı örgütlü mücadelenin tek çıkış yolu olduğunu ifade eden afiş ve pankartlarımızla işçi ve emekçileri örgütlü mücadeleye çağırdık.

OSTİM metrosu çıkışı, Alınteri Bulvarı ve emekçilerin yoğun geçiş noktalarına “Çocuklarımıza açlık, yoksulluk, geleceksizlik bırakmak istemiyorsak örgütlü mücadelede birleşelim” yazan ALINTERİ imzalı pankartlar asarak OSTİM Sanayi Bölgesi’nde çalışan işçi ve emekçileri dayatılan sefalet düzenine karşı örgütlü mücadeleye davet ettik. Pankartlarımızı astığımız sırada Sincan OSB’de çalıştığını söyleyen bir işçi “arkadaşlar calışmada benim de katkım olsun, pankartın bir ucunu da ben sağlamlaştırayım” diyerek pankartı asmamıza yardım etti.

Yine pankartı asmak için plastik kelepçe almak amacıyla girdiğimiz bir esnaf “sabah sabah plastik kelepçeyi ne yapacaksınız?” diye sordu. Pankart asacağımızı söyleyince de “Şu yukarıda 3 tabela var, oradaki lüzumsuzun üstünü de kapatırsanız çok sevinirim” dedi. Ardından da “Tek yol devrim, başka çıkar yol yok” diyerek bize kolay gelsin dileklerini iletti.

 

 

Afişlerimizle de donattık OSTİM’i

OSTİM’i işçilere, emekçilere, gençlere, kadınlara seslenen afişlerimizle de donattık.

Asgari değil, insanca yaşam için örgütlü mücadeleye!”, “Açlığa, yoksulluğa, sefalete karşı örgütlü mücadeleye!”, “Gençliğin geleceksizleştirilmesine karşı örgütlü mücadeleye!”, “Çocuklarımızın MESEM’lerde katledilmesine karşı örgütlü mücadeleye!” yazılı afişlerimizle işçi ve emekçileri dayatılan sefalet düzenine karşı örgütlü mücadelede birleşmeye çağırdık.