Kıdem tazminatı afişlerimizi General Zeki Doğan Mahallesi’nin ara sokaklarındaki trafolara yapıştırırken, balkonlarda ve bina önlerinde oturan semt sakinleri afişlerden isteyerek, “Bir bakalım delikanlılar, yapıştırdığınız şeylerde ne yazıyor, okuyalım” dedi.
Afişlerden uzatırken ise, “valla haklısınız, elimizde bir tek kıdem tazminatı hakkımız kaldı, ona da göz dikiyorlar” diye serzenişte bulundular
Kıdem tazminatı gaspına karşı örgütlü mücadeleye çağrı çalışmalarımız devam edecek.

Alınteri Gazetesi 21. Yüzyıla Sosyalizmi Yazacağız!