“Bir yürek çırpıntısı var
her putrelinde, her tuğlasında, her kerpicinde.
Yükseliyor,
yükseliyor
yükseliyor yapı kanter içinde.” (N. Hikmet)
İnşaat İşçileri Sendikası (@insaatsendika), Taksim/Tarlabaşı’ndaki yeni mekanlarını 14 Mart Cumartesi günü açacağını duyurdu:
Tüm üyelerimize ve dostlarımıza çağrımızdır…
Alınterimizle yoğurduğumuz harç, geçmişimizden bugüne taşıdığımız irade ve kolektif emeğimizle yükselen tuğlalar…
Birlik ve dayanışmamızın somut bir simgesi olan sendika lokalimizin kapılarını açıyoruz!
Taksim/Tarlabaşı’nda tadilatını tamamladığımız bu mekân, yalnızca bir bina değil mücadelemizin, dostluğumuzun ve ortak geleceğimizin yeni mekanlarından birisidir.
Açılış günümüzde yanımızda olmanız, bu yolculuğu birlikte kutlamamız bizlere güç verecektir.
Tarih: 14 Mart 2026 Cumartesi
Saat: 15:00
Adres: Serdar Ömerpaşa Cd. No:79, 34435 Beyoğlu/İstanbul
Dayanışmamız büyüsün, sesimiz çoğalsın!
Tüm dostlarımızı aramızda görmekten onur ve mutluluk duyarız.
Alınteri Gazetesi 21. Yüzyıla Sosyalizmi Yazacağız!