Tanıtım broşürlerinde “servis bedava” diyen Arel Üniversitesi, servisleri ücretli hale getirdi. Kararından dönmeyeceğini açıklayan üniversitenin bu soyguncu yaklaşımıyla bir öğrencinin aylık servis harcaması 750 TL oldu. Öğrencilerin tepkileri sürüyor
Devamını Oku »
Alınteri Gazetesi 21. Yüzyıla Sosyalizmi Yazacağız!