Mobbinge-tacize uğrayan, kölece çalışma koşullarına maruz kalan ve tüm bunlara karşı sendikal örgütlenmeye gittikleri için ücretsiz izne zorlanan ya da sürgüne yollanan Migros işçileri, direnişlerinin 16. gününde kasa kilitleme eylemine çağrıda bulundu
Migros’un Şekerpınar’daki deposunda çalışıp, mobbinge-tacize maruz bırakılan, itiraz ettiklerinde sürgüne yollanan, DGD-SEN’de örgütlendikleri için baskı görüp ücretsiz izne yollanan 40 işçinin direnişi 16. gününde devam ediyor.
İşçiler bugün de çadırlarını kurup, direniş ateşlerini yakarak başladı direnişe.
Migros direnişçileri DGD-SEN’in sosyal medya hesabından yaptıkları çağrıda işçi ve emekçileri Migros marketlerinde kasa kilitleme eylemi yapmaya çağırdı:
HALKIMIZA ÇAĞRI!
Bulunduğumuz her yerde @Migros_Turkiye marketlerinde kasa kilitleme eylemi yapmaya çağırıyoruz.
Markete girip sepeti doldurup kasaya geliyoruz.'Kasa da Şekerpınar depoda direnen 40 işçinin işe iadesini istiyoruz' diyerek işçileri selamlıyoruz.#MigrosİyiGelmiyor pic.twitter.com/IIh9KT7ZDK
— DGD-SEN (@DGDSEN) January 19, 2021
Alınteri Gazetesi 21. Yüzyıla Sosyalizmi Yazacağız!