İnşaat-İş ve DİSK Dev Yapı-İş sendikalarının İstanbul Finans Şehir Şantiyesi’nde omuz omuza yürüttükleri kampanya her gün yapılan yeni etkinliklerle sürüyor.
İstanbul Finans Şehir Merkezi şantiyesinde GYY-İFM Adi Ortaklığı şantiyesinde 3 aydır maaşlarını alamayan taşeron RK Yapı çalışanı işçiler şirket ofisi önünde toplandılar. Sendika yöneticileri ve aktivistleri işçilerin hakları konusunda bilgilendirme ve aydınlatma çalışması yaptılar.
Her iki sendikanın yöneticileri ve sendika aktivistleri, şantiyedeki insanlık dışı çalışma koşulları ve sömürü vahşetinin boyutları konusunda işçileri bilgilendirerek örgütlü mücadeleye çağırıyorlar.
Alınteri Gazetesi 21. Yüzyıla Sosyalizmi Yazacağız!