Emperyalizmin kirli oyunları ve yerli uşakları yine kanlı yüzlerini gösterdi! Ankara Başsavcılığı’nın başlattığı gözaltı terörü, işçi sınıfı ve devrimci gençlik üzerine salınmış kara buluttur. Ev baskınlarıyla 225 kişiden 178’i tutuklandı. Bu, NATO’nun kirli çizmeleri altındaki iktidarın emperyalist efendilerine verdiği sadakat nişanesidir!
Savcılık utanç verici bir itirafta bulunuyor: “NATO üyelerinin huzuru kaçmasın” diyerek baskıyı meşrulaştırıyorlar. 241 kişi hakkında tahkikat, 225 gözaltı, 178 tutuklama… Ve bunu başarıymış gibi övüyorlar! Devrimciler, demokratlar, TEMA üyeleri, akademisyenler, avukatlar ve LGBTİ+ aktivistleri… Halkın bağrından kopan, sömürüye karşı ses yükselten herkes bu devlet teröründen nasibini alıyor!
Dosyalarda sadece “NATO” yazıyor, ne delil ne kanıt var! TKP/ML adına silahlı eylem sorusu, devrimci mücadeleyi itibarsızlaştırmak için uydurulmuş komedidir. Araya IŞİD’li canileri monte edip kirli oyunlarını gizliyorlar. “Dünyayı istiyoruz, kırıntı değil!” diyen bizler, kapitalizmin karanlığına karşı bu teröre boyun eğmeyeceğiz!
Savcılığın açıklamasını itirafname olarak okuyoruz: 241 şüpheli, 225 gözaltı, 178 tutuklama. Ne kadar “hukuki” değil mi? Ama bilin ki her tutuklama emperyalizmin paniğini her gözaltı halkın direnişini büyütüyor. Bu zulüm, NATO’nun çökmekte olan düzeninin son çırpınışlarıdır. Tutuklanan tüm arkadaşlarla dayanışma içindeyiz!
Ey geleceksizliğe mahkûm edilen üniversiteli, liseli, çırak! Ey sistemin “kırıntılarla yetin” dediği proleter gençlik! Artık beklemek yok! Alınterimiz, emeğimiz ve devrimci ruhumuzla bu zulme karşı birleşiyor, oyunlarını bozuyoruz!
Yaşasın anti-emperyalist mücadele!
Kahrolsun NATO ve yerli uşakları!
Dayanışma ve devrimle kurtulacağız!

Alınteri Gazetesi 21. Yüzyıla Sosyalizmi Yazacağız!