Önceki gün Erdoğan’ın açılışını yaptığı Teknopark’ta ücretleri ve diğer hakları ödenmeden çıkışları verilerek, şantiye dışına çıkarılan İnşaat-İş üyesi işçilerin direnişleri ikinci günde devam ediyor.
İnşaat-İş, direnişin ilk günü olan dün Teknopark İstanbul yetkilisiyle bir görüşme yapıldığını, bu görüşmede işçilerin gasbedilen haklarının bu hafta içinde ödeneceğinin söylendiğini belirterek, “Direnişimiz tüm haklarımız ödenene kadar Teknopark İstanbul şantiyesi önünde devam edecek” denildi.
Dün direnişimizi sürdüğümüz sırada Teknopark istanbul yetkilisi ile bir görüşme gerçekleştirdik. Gasp edilen haklarımızın ödeneceğini ve bu hafta içinde ödemelerin yapılacağını bildirdiler.
Direnişimiz tüm haklarımız ödenene kadar teknopark istanbul şantiyesi önünde devam edecek. pic.twitter.com/p9XVlCTgXA— İnşaat-İş Sendikası (@insaatsendika) February 18, 2020
Teknopark önündeki direniş ajitasyon konuşmaları, sloganlarla devam ediyor.
Alınteri Gazetesi 21. Yüzyıla Sosyalizmi Yazacağız!