Perşembe, 25 Haziran 2026

Teknopark direnişi 2. gününde



Teknopark şantiyesinde çalışıp, ücretleri ve diğer hakları ödenmeden çıkışları verilerek, şantiye dışına çıkarılan İnşaat-İş üyesi işçilerin direnişleri ikinci günde devam ediyor.


Önceki gün Erdoğan’ın açılışını yaptığı Teknopark’ta ücretleri ve diğer hakları ödenmeden çıkışları verilerek, şantiye dışına çıkarılan İnşaat-İş üyesi işçilerin direnişleri ikinci günde devam ediyor.

İnşaat-İş, direnişin ilk günü olan dün Teknopark İstanbul yetkilisiyle bir görüşme yapıldığını, bu görüşmede işçilerin gasbedilen haklarının bu hafta içinde ödeneceğinin söylendiğini belirterek, “Direnişimiz tüm haklarımız ödenene kadar Teknopark İstanbul şantiyesi önünde devam edecek” denildi.

Teknopark önündeki direniş ajitasyon konuşmaları, sloganlarla devam ediyor.