İstanbul’un Beyoğlu ilçesi Sütlüce Mahallesi’ndeki bir inşaatta yangın çıktı. Basına yansıyan haberlere göre altı işçi inşaatta çalışma yaptığı sırada izolasyon malzemeleri bir anda parladı ve çalışan altı işçi bir anda alevlerin arasında kaldı. Dumanların çıktığını gören çevredekiler durumu hemen itfaiye ve sağlık ekiplerine haber verdi. Alevlerin arasında kalan beş işçi kendilerini dışarıya atarken içeride kalan bir işçiyi ise itfaiye kurtardı. Çeşitli yerlerinden yaralanan işçiler ambulanslarla çevre hastanelere kaldırıldı. Yangın ise itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.
Bir işçinin durumu ağır
Polis ekipleri inşaat alanının çevresine emniyet şeridi çekerek yangın çıkan inşaatta incelemelerde bulundu. Dumanların çıktığını gören Mert Gökçek, “Ben arabayla gidiyordum. Buradan döndüm, baktım koku geliyor. Oradakiler bana ‘yangın var’ dedi. İtfaiye geldi. Hemen polis ve ambulansı aradım. En son bir abi vardı, en çok o kalmış herhalde içeride. Yedi-sekiz işçi vardı içeride. Adamların derileri, bedenleri yanmıştı. Son çıkartılan baya ağırdı. İki hafta önce de burada yangın çıktı” diye konuştu.
Alınteri Gazetesi 21. Yüzyıla Sosyalizmi Yazacağız!