İnşaat İşçileri Sendikası (İnşaat-İş), Emaar şantiyesi önünde “Maden işçisi yalnız değil! Biz kazanacağız” pankartı açarak, madencilerin soluğunu şantiyelere taşıdı, işçilere haklarını anlatan broşürler dağıtarak, fiili meşru mücadelenin öneminin altını çizdi.
Soma ve Ermenek maden işçileri yalnız değildir. pic.twitter.com/YSmwe0qyCm
— İnşaat-İş Sendikası (@insaatsendika) October 23, 2020
Emaar önündeki etkinliklerini, “Soma ve Ermenek’te direnen @bagimsizmadenis üyesi işçi arkadaşlarımızı selamlayan pankartımızı asarak Emaar şantiyesinde bildiri dağıtımı gerçekleştirdik” diye duyuran İnşaat-İş temsilcileri, işçilerin maden işçisinin sorunlarının dile getirilmesine ilgi gösterdiklerini vurguladılar.
Soma Ve Ermenek’te direnen @bagimsizmadenis üyesi işçi arkadaşlarımızı selamlayan pankartımızı asarak Emaar şantiyesinde bildiri dağıtımı gerçekleştirdik. pic.twitter.com/YbUGfhhoS6
— İnşaat-İş Sendikası (@insaatsendika) October 23, 2020
Alınteri Gazetesi 21. Yüzyıla Sosyalizmi Yazacağız!